Curiozități despre recenzii

 

  • TripAdvisor a fost cotat ca fiind al patrulea cel mai popular site de călătorii din Statele Unite, din mai mult de 7 700 de site-uri, cu 10,9 milioane de vizite pe săptămână.

 

  • Potrivit unei cercetări a firmei Reevoo, rata de conversie poate crește cu mai mult de 3% dacă ai de la 10 la 30 de review-uri pentru un produs.

 

  • Reevoo a descoperit că 68% dintre consumatori au încredere mai mare în review-uri dacă văd pe un site atât comentarii pozitive, cât și negative. 

 

  • Există cu 67% mai multe șanse ca clienții să facă o achiziție atunci când le caută dinadins recenziile negative.

 

  • În vreme ce generațiile mai vârstnice s-au bazat mereu pe recomandări din partea prietenilor și familiei, generațiile mai tinere se obișnuiesc din ce în ce mai mult să apeleze la opiniile de pe site-urile de review-uri. 

 

  • A fost demonstart faptul că recenziile, indiferent dacă sunt pozitive sau negative duc la creșterea profitului companiilor despre care acestea sunt scrise. Acest lucru a fost demostrat de către Michael Luca profesor-asistent la Harvard Business School.

 

  •  80% dintre consumatori citesc review-urile și au încredere în acest canal imperfect
    înainte de a lua o decizie de cumpărare.

 

  • Cel mai cunoscut Site de recenzii este Yelp.

 

  • Patronii de restaurante care au răspuns la sondajul That’s Biz despre review-urile online au fost de părere că unul dintre cele mai frustrante aspecte este eșantionul mic al autorilor de review-uri, comparativ cu toți clienții.

 

  • Mulți patroni cred că sunt șanse mai mari să scrie un review acei clienți care au avut o experiență proastă, decât clienții satisfăcuți.

 

  • Mulți proprietari cred că foștii angajați și clienții recalcitranți scriu mare parte dintre review-urile negative.